ПРЕC-РЕЛIЗ: Сорочинський ярмарок — один із культурних брендів України

20 серпня 2013 рік, с. Великі Сорочинці, Полтавська область. «Ми — українці, і в нас є свої традиції, які ми свято шануємо! Сорочинський ярмарок — це не тільки торговельний майданчик, але й важливий елемент нашої з вами самоідентифікації. Він має велику культурну та туристичну складову, він описаний в літературі і оспіваний у фольклорі. Це один із брендів України, так само як писанка, Петриківський розпис, вишиванка, дерев’яні церкви Карпат. Підтримуючи ці історичні бренди та створюючи яскраві нові — ми розвиваємо унікальну душу нашої країни», — сказав Віце-прем’єр-міністр Олександр Вілкул на відкритті Сорочинського ярмарку у Полтавській області. Національний Сорочинський ярмарок — один з найвідоміших в Україні, він традиційно проходить у серпні в селі Великі Сорочинці, що на Полтавщині. Цього року свою продукцію на ньому представили 837 народних майстрів, приватних підприємців та великих підприємств. Далі 

Інфографіка

Національний Сорочинський ярмарок в цифрах і фактах

Національний сорочинський ярмарок в цифрах і фактах  Збільшити
 Завантажити [укр]  [рос]

Відео

Інфографіка

Ярмарки і фестивалі, які стали візитною карткою своїх країн

Ярмарки і фестивалі, які стали візитною карткою своїх країн  Збільшити
 Завантажити [укр]  [рос]

Відео